Wednesday, September 01, 2010

Public TV Hijacked by Foreign Propagandists

Public TV Hijacked by Foreign Propagandists

Imagine the shock that some viewers must have felt when they first clicked on their public TV station’s new digital sub-channels expecting to see more shows like Big Bird or Mr. Roger’s Neighborhood, only to find programming more attuned to the views of Osama bin Laden and Vladimir Putin.

About 30 non-commercial TV stations around the U.S. are airing “MHz Network Worldview,” which includes programs from Al Jazeera English, the Kremlin’s “Russia Today” and other foreign state-controlled instruments of propaganda. MHz Worldview is also available in the Washington, D.C. area.

Nothing to see here. Just shut down any publicly-funded channel who broadcasts such dangerous drivel.

Why do public broadcasting, if it's only going to militate against our nation's sovereignty, via foreign propaganda?

Time to cut off all public funding for broadcasters. It is NOT a "public good".

1 comment:

MikeAdamson said...

Right on! Fox is all we really need.